Moje první láska - Annie

15.09.2010 21:54

Tak to Vám musím vyprávět!!!

Vyrazil jsem s paničkou na výcvikový tábor, původně to měla být pánská jízda - já a můj nejlepší kámoš Henry (Almond Alfa Ori). Jenže se nám do toho přimotala "ženská" :-)) Takovou šedivou kost jsem ještě neviděl!!! :-)) Jmenovala se Annie. K mému velkému štěstí byla taky Alfa Ori. Tím pádem Henry vypadl ze hry a ona mohla být jen a jen mou! Ze začátku sice dělala trochu  "Zagorku", padlo dokonce pár ran a já schytal i několik šrámů. To mě ale rozhodně nemohlo odradit, proto jsem to na ní pořád zkoušel. Nakonec neodolala a podlehla mému šarmu. Stala se mou první holkou, mou první láskou. Začali jsme se dělit o pelíšek i misku s jídlem. Nemohli jsme se jeden od druhého odtrhnout. Všichni kámoši mi jí závidí! Můžu na sebe být pyšný: Jsem Pašák! :-)))

Jen nevím, jak nám to dlouho vydrží? Její panička nám to nějak nepřeje :-))) Přitom já bych se o malý šediváky a Annie postaral a i ty Lesky bych si dodělal :-))) Byt a auto mám, mrazák dostanu, tak nevím, vo co jí teda jde?  :-)))))

Uznejte, že nám to spolu náramně sluší:

Haf, Alim :-)

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode